BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

szerda

semmi érdekes..

hali mindenkinek^^ hát ahogy észrevettétek fel raktam az első fejezetet =) a hozzáfűzni valóm csak annyi hogy a fejezetek közt 2-3nap különbség lesz mert nem mindig lehetek itt a gépnél.de igyekszem gyorsan írni de persze érdekes is lesz =D unalom van =( már minden itthoni dolgot megcsináltam és unatkozom olyan semleges kedvem van =( haverokkal nem beszéltem jó ideje kivéve persze nikit^^ ahhw...annyira nem várom az iskolát. elveszik a gépem =(vagyis csak a netet és csak 7végén fogom vissza kapni vagy nem tudom lehet megtarthatom =) xD nyáhh holnap tesómék meg apám lépnek le és enyém az egész ház *w* de persze csak azért mert anyu dolgozik nővim meg pasizik xD én meg mint tavaly bömböltetem a zenét és a szomszédok agyára fogok menni =D nah de ennyi elég is majd holnap jelentkezek^^ bb

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy: rohadt jó az első fejezet drágám*www*
és nagyonszépen köszönöm az escape-s képet:O♥♥
ügyíívagy és szeretlek asszony.*o* xD