BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

szombat

tudom...csak ez történt

Heey. sorry hogy nem írtam szinte 1 hónapja,de nem volt időm,se kedvem. na szóval az történt hogy....elfelejtettem. na mindegy majd később elmondom. szoval sikeresen meg lett tartva a születésnapom :) kaptam csokikat meg ajándékot meg tortát xD és buliztunk ezerrel az biztos. és köszönöm még egyszer mindenkinek hogy ebben az évben ilyen jó szülinapom volt :) aztán a tesi tanár az brutális egy alak. lenyomta a hátam és azóta fáj :( de asszem ezt már meséltem xD nah mind1.. voltunk cegléden valami iskolai bemutatón hogy többféle suli bemutatta hogy mit csinálnak ott meg mit lehet tanulni meg ilyenek xD na...aztán beteg lettem..hát igen egy kis megfázás,majd nem birtam felkelni az ágyból annyira fájt a derekam.a sulival csak annyit hogy sajnos még ott van xD a haverok..hát igen nemrég beszéltem 2-vel is és jól elvoltunk :) ohh és üzenem h : Vigyázzon Jobban magára >< ^^ !!!! azt hiszem ennyi elég is lesz.megpróbálok többet írni de nem ígérem.    baibai

0 megjegyzés: