BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

csütörtök

lehet ennél rosszabb?

hali mindenki.az elmúlt asszem 1 hétben csak tanultam,tanultam és tanultam.de ez mind nem volt elég bioszból meghúzott a tanár.hát KÖNYÖRGÖM ÁTENGEDHETETT VOLNA ÉS MEGSZABADUL TŐLEM. de neem neki jobb ha megbukok. tudja hogy hova dugja fel a naplót >< anyám megért meg felakarja jelenteni mert hogy a többieknek még adott kérdéseket hogy biztosra átmenjenek de neeem nekem nem >< annyira gyűlölöm >< most meg mehetek a gyűjtő suliba,de szerencsére nem leszek ott sokáig mert átiratkozok félévtől :D szal nem igazán tud rajtam több dolgon kicseszni >< apám még nem is sejti hogy megbuktam...de mondjuk nem is érdekel mit szólna hozzá hiszen úgysem érdeklem akkor meg minek neki elmondani? :O nah mindengy asszem én lépek...csővi^^

0 megjegyzés: