BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

szombat

..

hali mindenki. ezen a héten végig tanultam...nem igazán tudtam javítani,de ami tőlem telt azt megtettem :) a hangulatom most valahogy semleges..se jó kedv,se rossz. nem rég kiöntöttem a szívemet egy barátnőmnek. ezért nagyon hálás vagyok érte.^^(L) soha senki sem hallgatott meg. tegnap este éppen olvastam egy könyvet lefekvés előtt. arról szólt hogy az apa nem szerette a fiát mert nem tőle volt a gyerek. vajon velem is ez van? persze ez lehetetlen mert anyám nem csalná meg apámat. a fater most eléggé idegbajos. már 3-4 napja nem szól hozzám mert anyám pártját fogom. naná hogy az övét amikor kiderült hogy a fater engem nem is akart? még mamám mesélte hogy amikor anya velem volt terhes apám mindent elkövetett hogy elvetessen. szerencsésnek mondhatom magamat ilyen testvérek,barátok és anya mellett. 


ezt az érzést amit jelenleg átélek,soha senkinek sem kívánom hogy legyen. mert egyszerűen fájdalmas.fájdalmas mert apád egy *** aki mindent elkövetett csakhogy téged ne lásson.fájdalmas mert iszonyatosan bánt ahogy veled bánik...és még sorolhatnám.

0 megjegyzés: